ZASLANIE NA ZÁSIELKOVŇU ALEBO KURIEROM?
ZÁSILKOVNA: Tovar objednaný do 10:00 sa snažíme odoslať ešte v ten istý deň.
Platba: online platobnou kartou, rýchlym bankovým prevodom pri objednávke, alebo na dobierku pri prevzatí balíka.
Cena dopravy: ZADARMO
Potrebujete doručiť objednávku domov alebo do firmy? Pošleme vám ho prostredníctvom kuriérskej spoločnosti GLS. Tovar objednaný do 10:00 sa snažíme odoslať ešte v ten istý deň.
Platba: online kreditnou kartou, rýchlym bankovým prevodom pri objednávke alebo na dobierku pri prevzatí balíka.
Dopravné náklady: 3 eur
Doprava zadarmo pri nákupe nad 85 eur.
VRÁTENIE/REKLAMÁCIA TOVARU
Výrobok vám nevyhovuje alebo ste si ho rozmysleli? Žiadny problém, so Silvini je vrátenie tovaru také jednoduché.
Vrátenie tovaru je vždy bezplatné prostredníctvom Zásilkovne alebo kuriéra DPD. Na vrátenie tovaru máte 30 dní a stačí postupovať podľa nižšie uvedených krokov:
1) Bez ohľadu na to, či ide o reklamáciu poškodeného tovaru alebo vrátenie nevyzdvihnutého tovaru, zabaľte oblečenie do originálneho alebo iného vhodného obalu.
2) Priložte vyplnený formulár na vrátenie tovaru, ktorý ste dostali spolu s objednávkou. Nezabudnite vyplniť číslo účtu, na ktorý vám pošleme peniaze späť.
3) Potom si podľa svojich preferencií vyberte kuriérsku službu, prostredníctvom ktorej nám balík vrátite.
Na balík nemusíte nič lepiť, stačí ho odniesť na ktorékoľvek výdajné miesto Zásilkovne (www.zasilkovna.cz/pobocky).
Operátorovi nahláste osemmiestny návratový kód: 95246920
Rovnaký kód nájdete na formulári na vrátenie dane.
Operátor na základe kódu vygeneruje štítok a nalepí ho na zásielku.
Balík sa potom pošle k nám do Silvini. Peniaze za vrátený tovar vám pošleme späť na účet hneď po prijatí balíka.
Uprednostňujete vyzdvihnutie tovaru kuriérom DPD u vás doma alebo v práci?
Potom stačí navštíviť odkaz https://rmp.dpdgroup.com/015/silvini a vyplniť potrebné údaje na vyzdvihnutie balíka kuriérom. Vy si vyberiete, v ktorý deň a na ktorej adrese má kuriér vyzdvihnúť tovar.
V daný deň dostanete textovú správu alebo e-mail s časovým rozsahom príchodu kuriéra DPD.
Kuriér vám prinesie prepravný štítok, ktorý nalepí na balík a vydá vám potvrdenie o prevzatí tovaru.
Balík sa potom pošle k nám do Silvini. Peniaze za vrátený tovar vám pošleme späť na účet hneď po prijatí balíka.
NA ČO SA NÁS ČASTO PÝTATE?
Môžem si vymeniť tovar?
Bohužiaľ, neponúkame výmeny, iba vrátenie peňazí. Podľa našich obchodných podmienok je vrátenie tovaru prostredníctvom Zásilovne a kuriéra DPD bezplatné. Ak chcete napríklad inú veľkosť alebo farbu, jednoducho vráťte pôvodný tovar (vrátime vám peniaze) a objednajte si nový vhodný tovar.
Čo mám uviesť na zásielku, ak ju vraciam prostredníctvom výdajného miesta Zásilkovne alebo kuriéra DPD?
V obidvoch prípadoch nie je potrebné na zásielku nič umiestňovať. Dopravcovia nám tovar doručia na základe vygenerovaných štítkov a my ho následne identifikujeme prostredníctvom priloženého dodacieho formulára.
Môžem vrátiť tovar z viacerých objednávok v jednej zásielke?
Áno, môžete. Do balíka stačí priložiť všetky dodacie listy z príslušných objednávok.
Môžem si pri vrátení tovaru vybrať iný spôsob dopravy ako Zásilkovna alebo DPD?
Áno, môžete si vybrať iný spôsob dopravy, napríklad poštu, ale stratíte možnosť bezplatného vrátenia a zaplatíte náklady spojené s vybraným spôsobom.
Na akú adresu mám poslať vrátený tovar?
V prípade, že nám tovar posielate napríklad prostredníctvom pošty, pošlite balík na túto adresu:
SILVINI s.r.o.
Pražská 239
250 66 Zdiby
V akom štádiu je moje vrátenie?
Po prijatí tovaru späť k nám vás budeme informovať e-mailom. Peniaze vám vrátime do 10 pracovných dní od prijatia vráteného tovaru na našej adrese.
Čo ak e-mail s potvrdením o prijatí vráteného tovaru nedorazil, ani vrátenie peňazí?
Dôvodom je zvyčajne absencia priloženého formulára daňového priznania alebo nevyplnené číslo účtu. V takom prípade nás prosím kontaktujte e-mailom na adrese reklamace@silvini.com