POSIELANIE KURIÉROM ALEBO OSOBNÝ ODBER?

Vyberte si spôsob doručenia podľa svojich preferencií a ušetrite čas.


POSLANIE TOVARU KURIEROM

Potrebujete doručiť objednávku domov alebo do firmy? Pošleme vám ho prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD. Tovar objednaný do 12:00 sa snažíme odoslať ešte v ten istý deň, aby bol doručený na druhý deň.


Platba: online kreditnou kartou, rýchlym bankovým prevodom pri objednávke alebo na dobierku pri prevzatí balíka.


Cena dodania: 4,9 eur s DPH


Doprava zadarmo pri objednávke nad 75 eur.


Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vydať kupujúcemu doklad o kúpe. Zároveň je povinný zaevidovať prijaté tržby u správcu dane online; v prípade technickej poruchy najneskôr do 48 hodín.


OSOBNÝ ODBER

Na doručenie objednávky využite jedno z našich zberných miest. Zásielku si môžete bezplatne vyzdvihnúť do dvoch pracovných dní na jednom z našich doručovacích miest.


Platba: v hotovosti alebo kartou pri prevzatí


Dopravné náklady: zadarmo


Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vydať kupujúcemu doklad o kúpe. Zároveň je povinný zaevidovať prijaté tržby u správcu dane online; v prípade technickej poruchy najneskôr do 48 hodín. 

VÝMENA TOVARU

Potrebujete inú veľkosť alebo farbu?

Nepoškodené, s visačkou a v pôvodnom obale pošlite na túto adresu:

SILVINI s.r.o.

Pražská 239

250 66 Zdiby

K balíku priložte faktúru a vyplnený formulár na výmenu/vrátenie tovaru.

O procese výmeny vás budeme informovať e-mailom.

Výmena, vrátenie tovaru a reklamácie sa riešia výlučne s nami na tejto adrese: reklamace@silvini.com


VRÁTENIE TOVARU

Nie ste spokojní s tovarom? Pošlite ho nepoškodený a do 14 dní od zakúpenia na túto adresu:

SILVINI s.r.o.

Pražská 239

250 66 Zdiby

K balíku priložte faktúru a vyplnený formulár na výmenu/vrátenie tovaru. Okamžite vám vrátime peniaze. Nezabudnite uviesť číslo účtu, na ktorý chcete peniaze poslať.

Po prijatí tovaru späť k nám vás budeme informovať e-mailom.

Výmena, vrátenie tovaru a reklamácie by sa mali riešiť len s nami na tejto adrese: reklamace@silvini.com


REKLAMÁCIE TOVARU

Nie ste spokojní s kvalitou tovaru? Musíte podať sťažnosť? Pošlite nám ho späť na adresu:

SILVINI s.r.o.

Pražská 239

250 66 Zdiby

K balíku priložte faktúru a vyplnený formulár na výmenu/vrátenie tovaru. Nezabudnite uviesť číslo účtu, na ktorý chcete peniaze poslať v prípade vrátenia peňazí.

Po prijatí tovaru späť k nám vás budeme informovať e-mailom.

Výmena, vrátenie tovaru a reklamácie by sa mali riešiť len s nami na tejto adrese: reklamace@silvini.com

Registrácia nového účtu