POSIELANIE KURIÉROM ALEBO OSOBNÝ ODBER?
Vyberte si spôsob doručenia podľa svojich preferencií a ušetrite čas.
POSLANIE TOVARU KURIEROM
Potrebujete doručiť objednávku domov alebo do firmy? Pošleme vám ho prostredníctvom kuriérskej spoločnosti DPD. Tovar objednaný do 12:00 sa snažíme odoslať ešte v ten istý deň, aby bol doručený na druhý deň.
Platba: online kreditnou kartou, rýchlym bankovým prevodom pri objednávke alebo na dobierku pri prevzatí balíka.
Cena dodania: 4,9 eur s DPH
Doprava zadarmo pri objednávke nad 75 eur.
Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vydať kupujúcemu doklad o kúpe. Zároveň je povinný zaevidovať prijaté tržby u správcu dane online; v prípade technickej poruchy najneskôr do 48 hodín.
OSOBNÝ ODBER
Na doručenie objednávky využite jedno z našich zberných miest. Zásielku si môžete bezplatne vyzdvihnúť do dvoch pracovných dní na jednom z našich doručovacích miest.
Platba: v hotovosti alebo kartou pri prevzatí
Dopravné náklady: zadarmo
Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vydať kupujúcemu doklad o kúpe. Zároveň je povinný zaevidovať prijaté tržby u správcu dane online; v prípade technickej poruchy najneskôr do 48 hodín.
VÝMENA TOVARU
Potrebujete inú veľkosť alebo farbu?
Nepoškodené, s visačkou a v pôvodnom obale pošlite na túto adresu:
SILVINI s.r.o.
Pražská 239
250 66 Zdiby
K balíku priložte faktúru a vyplnený formulár na výmenu/vrátenie tovaru.
O procese výmeny vás budeme informovať e-mailom.
Výmena, vrátenie tovaru a reklamácie sa riešia výlučne s nami na tejto adrese: reklamace@silvini.com
VRÁTENIE TOVARU
Nie ste spokojní s tovarom? Pošlite ho nepoškodený a do 14 dní od zakúpenia na túto adresu:
SILVINI s.r.o.
Pražská 239
250 66 Zdiby
K balíku priložte faktúru a vyplnený formulár na výmenu/vrátenie tovaru. Okamžite vám vrátime peniaze. Nezabudnite uviesť číslo účtu, na ktorý chcete peniaze poslať.
Po prijatí tovaru späť k nám vás budeme informovať e-mailom.
Výmena, vrátenie tovaru a reklamácie by sa mali riešiť len s nami na tejto adrese: reklamace@silvini.com
REKLAMÁCIE TOVARU
Nie ste spokojní s kvalitou tovaru? Musíte podať sťažnosť? Pošlite nám ho späť na adresu:
SILVINI s.r.o.
Pražská 239
250 66 Zdiby
K balíku priložte faktúru a vyplnený formulár na výmenu/vrátenie tovaru. Nezabudnite uviesť číslo účtu, na ktorý chcete peniaze poslať v prípade vrátenia peňazí.
Po prijatí tovaru späť k nám vás budeme informovať e-mailom.
Výmena, vrátenie tovaru a reklamácie by sa mali riešiť len s nami na tejto adrese: reklamace@silvini.com